Byte & Retur

Byte & Retur

Byte och returrätt:

Returrätt
Viktigast för oss är att du är nöjd med det du köpt. Vi erbjuder därmed alltid öppet köp/ångerrätt i 14 dagar. Vårt enda villkor är att varan kommer tillbaka till oss i det skick som du fick den. Om du fått fel vara skickad till dig så står vi självklart för kostnaden.
Ingen returrätt på REA-varor. Endast bytesrätt om varan finns i lager.

Öppet köp
Öppet köp hos oss gäller i 14 dagar.

Adress

Difficult AB Alviksvägen 65,

167 53 Bromma
Retur - Vill du skicka tillbaka din vara?

Så här gör du:
1. Packa ner de varor du vill skicka tillbaka i paketet du fick varorna i eller ett nytt paket tillsammans med en lapp där det står vem paketet är ifrån, så vi vet.

2. Köp sedan frimärken efter vikt (på närmsta Postombud, där du vanligtvis hämtar ut dina leveranser).
3. Lämna sedan paketet hos närmsta ombud eller på en gul postbox.

4. Meddela oss när varan är skickad. info@difficult.se Byte - Vill du byta till en annan storlek eller vara?

*Gratis frakt på varan du vill byta till (du betalar för frakten till oss, och vi betalar för frakten till dig.) Skicka tillbaka varan i samma skick som när du fick den. Meddela oss när du skickat varan.

Återbetalning

Klarna Konto

Om du väljer att returnera hela beställningen, så kommer fakturan att justeras på ditt kundkonto hos klarna.
Om du väljer att returnera delar av beställningen så kommer belopp bli justerat på din nästkommande faktura du får hemskickad. Först när vi mottagit varan/varorna kan vi kreditera.

Bankkort/betalkort

Om du betalat med bankkort/betalkort så återför vi pengarna till ditt konto. Tänk på att pengarna går tillbaka till samma

betalkort som användes vid ursprungsordern.
Har du handlat med rabattkod/presentkort och väljer att returnera hela beställningen så kommer du att mottaga en ny rabattkod/presentkort på värdet för din retur.

Reklamation

Vi garanterar att de varor du beställt är felfria vid leveransen. Skulle du få en defekt eller fellevererad vara ska du kontakta oss så snart som möjligt.